Hae
Tyttö Sinä Olet Vahva

Kosminen Berberi

36 kommenttia

  1. Anonymous kirjoitti:

    pornoo!!!!!!

  2. Sara Sievinen kirjoitti:

    Upee oot! Vau 🙂

  3. Emilia kirjoitti:

    Aamen! 😀
    Kiitos tästä. 🙂

  4. Anu ja Minna kirjoitti:

    Siellä nyt ei ymmärretä urheilun päälle 😀 Kiitos, toverit.

  5. Lady Puntti kirjoitti:

    Vitsi mimmoset pakarat! Tollaset mullaki on sit vaik lokakuussa. Nyt ne mun kinkut on ku tyhjennetyt vappupallot! 😉

  6. Anu ja Minna kirjoitti:

    Älä höpötä, vapuksi ehtii jo hyvin täyttää!

  7. Lotta kirjoitti:

    Siis oot oikeesti mieletön!!!
    Oon rakastunut <3
    Ja oon hetero.
    Jos et pärjää kisoissa niin maailma ei ymmärrä kauneutta.

  8. Anonymous kirjoitti:

    Kiva nähdä videota susta! ja näkyy tuo eilen mainitsemasi positiivisuus, kiva nähdä nyt hymy-Anu 🙂 Ja lopussa Nessikin teki pienen cameon.

    Ihan mieletön on kyllä sun booty.. t. Anon joka löysi blogisi viime viikonloppuna, ja on lukenut sen läpi muutamassa päivässä 🙂 Nykyinen postaustahti on erittäin tervetullutta!

  9. Nuuna kirjoitti:

    Hyvä Anuu 🙂

  10. Aikku kirjoitti:

    Päivän paras ja mahtava booty!

  11. Jessica kirjoitti:

    Jee Go Anu! Näytät niin hyvältä! 🙂

  12. Anu ja Minna kirjoitti:

    Voe mahoton kun tänne on tupsahtanut kommentteja, olette… nää, ihania on liian laimea, aivan MAHOTTOMAN mukavia ihmisiä!

    Kyllä se rentous ja positiivinen mieli kantavat pidemmälle kuin jatkuva äijäuho, ja vaikka annankin keväällä rummuttaa kisaprojektia, toivon, että se tällä vähän kierollakin huumorintajullani höystettynä laittaisi hymyn huulille.

  13. Anonymous kirjoitti:

    No huh huh! Jätä se mulderi! 😀

  14. heidi knuuttila kirjoitti:

    huomenna vedän NIIIN KOVAAN pepputreenin! ja vain sun takia!! 🙂

  15. Anu ja Minna kirjoitti:

    Mulderit dumpattu! Sitä vain ihmettelen, miksi ihmeessä opiskella 5 vuotta yliopistossa liikunnan aineenopettajan opinnoissa sitä, kuinka innostaa ihmisiä liikkumaan, kun se näköjään onnistuu tekemällä vajaan minuutin Youtube-pätkä…

  16. Linda kirjoitti:

    Tää tosiaankin oli ihan loistava ja ennen kaikkea sää oot loistava!! 🙂

  17. Linda kirjoitti:

    Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

  18. Nadja kirjoitti:

    VAU! Näytät upealta! Juuri pääsin salilta kotiin ja nyt tekee mieli lähteä sinne jo takas 😀

  19. Jasmin kirjoitti:

    Kaunista! : )

  20. Anu ja Minna kirjoitti:

    Mä olen koko illan odottanut, että joku tulee opastamaan poseerauksissa (koska varsinkin nuo sivuasennot ovat kömpelöitä ja mielellään kuulen neuvoja), mutta sen sijaan, koska nyt on The Golden Era of Positive Thinking, huudan: Ihanaa, Mahtavaa, Kaanista, Upeaa! Fitnesslaiffii! Muutetaan kaikki salille asumaan! Mä varaan paikan peppulaitteiden vierestä, kjehkjeh!

    Kiitos.

  21. Mariliisa Heininen kirjoitti:

    Ihana Anu!! Hyvältä näyttää!! 🙂 Tsemppiiiii! Ps. Onneks ei olla samassa sarjassa 😉

  22. Anonymous kirjoitti:

    Upea peppu!!

  23. Anonymous kirjoitti:

    Jotain reenivinkkejä tollasiin pakaralihaksiin kiitos! Tsemppiä projektiisi 🙂

  24. Anu ja Minna kirjoitti:

    Mari: Kuulehan, niin näyttää sielläkin. Sulla on ihan älyttömän kireässä kunnossa jo yläkroppa, vau! Oletko siinä pykälää pidemmässä bf-sarjassa? Kevääseen peukut pystyssä! 🙂

    Pakarat nyt ovat tietysti lihakset siinä missä mikä tahansa muukin lihasryhmä. Sanoisin, että veivausliikkeet syrjään ja kunnon isot perusliikkeet ens alkuun hätiin: kyykkyä (takakyykyt, jalat leveällä haara- ja sumokyykyt), maastavetoa ja prässiä. Ja isolla liikeradalla! Askelkyykyt ja -kävelyt ovat myös tehokkaita, tanko tai käsipainot matkassa. Ja se lihaksen aktivaatio on tietysti todella tärkeää, eli esimerkiksi jalkaliikkeissä paino tulee pitää kantapäillä, jolloin pakara aktivoituu. Isot painot, kontrolloidusti alas, räjähtävästi ylös. Sekä lyhyempiä (toistot 6-8, 8-12) että pidempiä sarjoja (roistot 10-15, 15-20). Avot, ei voi mennä pieleen!

  25. Anu ja Minna kirjoitti:

    Roistot… Toistot! 😀

  26. Anonymous kirjoitti:

    kuinka monta kertaa viikossa kannattaa treenata pakaroita?

  27. Mariliisa Heininen kirjoitti:

    Kiitos samoin on kuule peukut ja varpaat ojossa!! 🙂 Joo oon, eli alle ja tasan 168cm se taitaa olla. Yläkroppa on edellä, jalkojen sulattelussa onki sitte hommaa… 😀 Kevääksi valmistuu! Upealle näytät ei voi muuta sanoa 🙂

  28. Anu ja Minna kirjoitti:

    Pakaroiden kasvatukseen pätee ihan sama periaate kuin kaikessa saliharjoittelussa, eli lepoakin pitää toki jättää eikä joka harjoituksessa hinkata. Mulla nyt ei ole mitään spesiaalipakaraohjelmaa, mutta sanoisin, että jalkapäivinä ne toki saavat rasitusta ja sitten esim. yläkroppapäivänä maastavedon muodossa. Keskityn varsinkin takareisitreeneissä todella voimakkaasti pakara-aktivaatioon.

    Summa summarum? Esim. kaksi kovaa jalkatreeniä viikossa, vaikka etu- ja takareisipainotuksella eri päivinä ja sitten loppuun aina muutama pakaraspesiaaliliike, askelkyykkyä, taljapotkuja, sumokyykkyä syvälle… Lisäksi (suorin jaloin) maastavedot ehdottomasti mukaan ohjelmaan, joko selkä- tai takareisipäiville tai sekä että.

    Mari: Varmasti lähes kaikilla naisilla tuo alakerta on se viimeinen paikka, josta viimeisetkin rasvat lähtevät. Eipä sillä, kyllä sulla reiskatkin on melekoset 😉

  29. Lottalia kirjoitti:

    Jumaleissön mikä pylly!!!!!!

  30. Anu ja Minna kirjoitti:

    Pitäisikö kuitenkin vaihtaa rehellisesti bikiniin? 😀

  31. Anna kirjoitti:

    Saat tulla bikiniin vaan jos oot mua lyhyempi… Jumaleisson mikä body!!! <3 In loov kans!

  32. Anu ja Minna kirjoitti:

    Anna: Vou, tsekkasin noita sun kuvia ja melkoista muutosta on siellä tapahtunut! Upealta näyttää! 🙂 Jätetään suosiolla nuo bikinikeikuttelut täällä mun päässä kuitenkin neljän seinän sisälle 😀

  33. Anonymous kirjoitti:

    SULLA ON HABAA MUTTA EI TISSEJÄ ;O OOTKO ENNEN OLLU LÄSKI VAI MISTÄ MOINEN TREENAUS? 😀 MIKÄ BIISI TAUSTALLA

  34. Anu ja Minna kirjoitti:

    NO HEI ANONYYMI, VASTAUKSET KYSYMYKSIIN:

    1. OLEN OLLUT PIKKASE (TISSITÖN) PLÄSKI
    2. TREENAAN, KOSKA HALUAN ISOMMAN HABAN (EN VÄLITÄ TISSEISTÄ, OLEN PEPPUNAISIA)
    3. BIISI: KUNINGAS PÄHKINÄ & SETÄ TAMU – HEI SCULLY

  35. Lady Puntti kirjoitti:

    Huomenna taas pakarat treenin lopuks spesiaalijutuilla kipeeks! Mä tahon kans tollasen! Tää kosminen perperi mielessä kyykkään 😀

  36. Anu ja Minna kirjoitti:

    Lady Puntti: Mulla on kyykkytreeneissä piukkapyllyisillä kuvilla vuoratut aurinkolasit päässä 😀 Kosmisia treenejä!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *